Moška simetrija in srce


Izvirek je bil -
se z bratcem dobil.
Potoček je bil -
se v reko je zlil.
Je reka bila -
proti morju je šla.

V neskončno morje
zarisala je
veliko srce.

(Neža Maurer)





Moje sestavljeno srce je nastalo za nov, že 83. izziv - SIMETRIJA, 
na blogu The Male Room


kamor so me povabili kot gostjo. 



Razmišljala sem o različnih motivih a se vedno znova vračala k srcu ... 
Zakaj? 
Kadar z mojimi prvošolčki spoznavamo simetrijo 
večina izmed njih izbere srce ... 
Nato sem se srečala z Nežino pesmijo Kako nastane veliko srce  - 
ni bilo druge, sem lahko izbrala le srce! 
Pravzaprav pet src, ki sestavljajo našo družino. 
 Brkice? 
Brkice pa predstavljajo našega kosmatinca ;) 



Večja srčka sem narisala in izrezala sama, manjša tri srca pa so Tinina. 
V voščilnico sem vpletla vzorce različnih moških oblačil (blago za srajce, suknjiče, hlače ...), saj gre za moški izziv,  dodala pa sem tudi valove, ki ponazarjajo izvirke, potočke, reke, morje ... 



Vesela sem, da se je moj val zdajle, ta hip dotaknil tudi tebe!
Lepo, lepo bodi, 
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Tinina srca
Craftyhazelnut's Patterned Paper - patterned papers
Not Just Cards - ag
Simply Create Too - die cut
Kreativtanten - ag
Crafty Creations - ag
Crafty Friends - favorite colour
Ally's Angels - hearts
Die Cut Divas - ag
Word Art Wednesday - ag
613 Avenue - ag



Komentarji

  1. O kako srčna voščilnica :)! Spet si tako lepo skombinirala papirje... Bom prišla enkrat k tebi na tečaj :)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva, nekoliko drugačna a vseeno zelo moška voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj val je prav nežno pobožal moj srček s tvojimi srčki :). Super si zadela temo izziva in predstavila tvojo družino :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majda, čudovito voščilnico s srčki si naredila in tako lepo prikazala simetrijo :-)) Super si se znašla!
    Hvala, ker si naša tokratna gostja.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the way you explained how you put this together a real masculine card.
    Thanks for sharing with CHN patterned paper challenge.
    Hugs
    Margaret M

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa in zanimiva moška voščilnica! Lep dan, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  7. Domiselno in lepo si jo sestavila. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepa srčna objava. Majda, pri tebi je itak pričakovati srce, ko pa si ti sama eno veliko srce. Zelo domiselno si izvedla ta izziv. In te moške papirje imam tudi sama... Srčni pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa voščilnica, polna simbolike. Barve in teksture pa so res moške.

    OdgovoriIzbriši
  10. vau, tole je pa tako lepo, me je čisto prevzelo in navdahnilo, perfekcija!

    OdgovoriIzbriši
  11. Great card. So glad you added your card to Die Cut Divas.

    OdgovoriIzbriši
  12. Very funny card.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    OdgovoriIzbriši
  13. Majda, krasna moška srčna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  14. Love it!
    Thanks for joining Crafty Friends
    DT Laura

    OdgovoriIzbriši
  15. Amazing masculine card! I love the disteressed edges!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#16 – ATG}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#16 – Pastel colours}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#47 – flowers}
    Alex' Kreative Seite

    OdgovoriIzbriši
  16. Hello…. You have made a beautiful purple card…. Thanks for entering it into the ‘Favourite Colour’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw and hope you can join us again for our next challenge.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    OdgovoriIzbriši
  17. Hja Majda, kako so mi le ušle tvoje objave...brez komentarjev? No, danes hitro nadoknadim <3 Veš, tale je enkratna ! Preprosta in vse pove...Všeč mi je modra in rjave in brki...padeš dol !

    OdgovoriIzbriši
  18. Love the texture on this card.
    So glad you stopped by at 613 venue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar