Zima, zima bela



Bel sneg in v njem dolge, velike
stopinje.
Zraven pa kratke, majhne sledi ...
Kam gresta očka in Anamarija?
Iskat čisto nove, lesene sani ...

Bel sneg in v njem dolge, velike
stopinje.
Uganeš, kaj za njimi drsi?
In kje je mala Anamarija?
Na novih, lesenih sankah sedi!
(Barbara Gregorič Gorenc)

Sneg, sneg vse naokrog - prelepo res!
Res je sicer, da sva z atom medvedom včeraj komaj pridrsala do doma - sva se pogumno spet in spet z avtkom zaganjala v naš hrib, da nama je končno uspelo ...
Kako bi nama prišle prav sani ...
A na vse ovire brž pozabiš na toplem, ob krušni peči, ko skozi okno opazuješ naletavanje snega.

Je pa med crkljanjem naša najmlajša medvedka ugotovila, kako pogreša ta veliko, pa so brž nastale praznične voščilnice - 
All I want for Christmas is you ...


ŠE PET SE JIH SKRIVA ...


in kot bi dodala ona sama -
(and a unicorn)!

Ne vem, kako bo z samorogom naslednji Božič, vem pa, da bo takrat naša najdlje ljubljena medvedka končno doma :)

Voščilnico sem izdelala po skici


vanjo embosirala tri snežinke, ki predstavljajo moje tri pravljične medvedke, za samoroga pa sem v vse že zlepljene papirje vrezala pravokotnik z dodatnimi šivi.

Eno kepo ti pošiljam, tako ki osveži, nasmeji in prebudi otroka v tebi!

Majda

Voščilnico dodajam v:
Fab'n'Funky - Christmas
The 12 Months of Christmas - Card for the loved one






Komentarji

  1. Ja,samorogi so pri nas zelo popularni,pa čeprav smo že kar fajn v najstniških letih.
    O,kako prikupno voščilnico si naredila.Všeč mi je preplet barv in samorogec je prav kjut...lepo si ga pobarvala.
    Želim ti lep vikend,
    Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo dobro si izpolnila zahteve izziva. Tiste tri zvezdice tam gori v kotu, so mi tako všeč, tako diskretne, same svoje fantastično.
    In vračam ti sneženo kepo :D
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, tudi pri nas je zima zima bela, dva dni že kidamo...je pa lepo, tako kot je lepa tvoja voščilnica, lepo si sledila skici. Vračam sneženo kepo in snežene pozdrave.

    OdgovoriIzbriši
  4. Voščilnica je vsa v željah, za katere resnično želim, da se vam čimpreje uresničijo. Zima bela, hladna in razposajena pa je tudi pri nas in mislim, da si prav kar čutila, kako ti je moja kepa padla za vrat:))- vračam:))). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zima nam je vsem malce zagodla... Tvoja nova voščilnica je zelo simpatična in samorog prikupno kuka izza okenčka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kolk cortkana voščilnica.
    Če si želiš virtualnega kepanja ni problem. Za tisto pravo pa ne hvala. Sem raje not, na toplem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii kako lušten samorog! Je kar zanimivo, kako nas sneg kar tako odnese nazaj v božični čas, pa smo spet pripravljene na nove "kolekcije" božičnih voščilnic :D...

    OdgovoriIzbriši
  8. Kljub občasnim preglavicam, sem se tudi sama razveselila prve letošnje pošiljke snega. Pogled na zasneženo pokrajino je prav terapevtski.
    Lušten samorog in voščilnica v sladkih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem za zimo, sem se je prav razveselila. Tako zelo rada gledam naletavanje snežink. Kot pravi Helena, prav terapevtsko. Tvoja voščilnica je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravljična voščilnica s pravljičnim bitjem v pravljični barvi. :-) Lepo si ustvarjala. Pri nas je sicer snežilo, ampak sneg ni ostal. Je pa bilo dovolj sneženja, da sem lahko lovila snežinke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful! Thanks so much for participating in the Fab'n'Funky Challenge this time and good luck :)

    OdgovoriIzbriši
  12. It's a really fun card. Doesn't everyone want a Unicorn? Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a cute card
    Thanks for joining us at Crafty Hazelnut's Pattern Paper Challenge
    Julie T

    OdgovoriIzbriši
  14. Samorogi so krik letošnje zime - se strinjam z napisom :). Lepa voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Majda, zelo všeč mi je kako si se lotila naša skice pri 52CCT in naredila lepo praznično voščilnico :-)) Samorogica je zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  16. perfektna voščilnica in prav primerna tudi za k nam :)))

    OdgovoriIzbriši
  17. I love this! So happy you linked up at the 12 months of christmas challenge.
    Marji dt

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar