Rojstnodnevni layout



Kot veste imamo na blogu Scrapping4fun 
nov mesečni izziv -  LAYOUT'S.


Sponzor #2 izziva je Scrappin4funShop.



Izziv nam daje velikoooo različnih možnosti, 
saj je čas za
TIC - TAC - TOE!
Izberi poljubno trojico poševno, navpično, vodoravno.



Moja izbira - desno navpično: 

ribbon 
doodling 
pattern paper

Ker sem v izdelavi layout - ov začetnica, je moja prva misel ob pripravi na vsak nov layout, komu bo pozornost namenjena?! 

Tokratno darilce je namenjeno mali morski deklici, 
ki se je pred mojimi očmi iz drobcenega semena razvila v čudovito dekle, 
ki bo jutri praznovalo 18. rojstni dan!

V razpredelnici sem zanjo izbrala čipko
kot simbol povezanosti med njeno in našo družinico.
Če dobro pogledaš, ugledaš njeno ime v ozadju treh izrezanih src, 
katero rezalno šablono mi je podarila Hali.


Druga izbira je bila Patterned paper - potiskani papirji, saj sem pred kratkim, kot nagrado v izzivu A Bit More Time Co Craft, prejela različne potiskane papirje, ki jih lahko natisnem kadarkoli, še in še ... kakšna čudovita nagrada :)
Zanjo sem izbrala različne papirje v čudovitih modrih odtenkih, 
ki odsevajo barvo njenih oči...

LUBENICA - ZABAVEN SPOMIN NANJO :)

Izbrala pa sem tudi doodling - zame novost, za katero sem razlago našla v angleški Wikipedii:  DOODLES so preproste risbe, ki imajo lahko konkreten predstavitveni pomen ali pa jih lahko sestavljajo samo naključne in abstraktne črte.



Z mojimi pastelnimi barvicami sem s konkretnimi črtami
obkrožila njeno fotografijo z našega vsakoletnega večdnevnega kraja druženja in te črte povezala s simboli, ki me/nas povezujejo z njo:  srce, zvezda, hiška - dom, gumb za srečo in z  aktualno številko 18 ...

Dodala pa sem še velikoooo naših skupnih spominov ...

MORSKE DOGODIVŠČINE PRVIČ
MORSKE DOGODIVŠČINE DRUGIČ
NJENA PREDANOST -
VČERAJ, DANES, JUTRI ...










Kako pa izgleda layout zanjo v celoti?
Takole ...


V pomoč pri izdelavi so mi bile Tinine štampiljke Najlepši trenutki  - skupni spomini ...  skupni trenutki ... s teboj so neprecenljivi!


Naj s tabo delim še miceno presenečenje zanjo, ki si ga je zamislila njena mami, jaz pa zanjo zašila ....

Tole je njen klobuček, s katerim nas je začarala, očarala v njenih prvih mesecih (za njo pa ga je nosila še naša najmlajša medvedka).


Prišila sem ga na mehko blazino, 
ki bo krasila njeno posteljo in budila spomine ...


Prišila pa sem ga le na pol ...
da ga lahko odpre in v njem jo bo čakalo presenečenje!



Kakšno?
Tega vam pa ne izdam :)

Se ob koncu sprašuješ, kje pa je danes pesem?
Tukaj :)

ZAKAJ SO PRAZNIKI

Prazniki so zato,
da se svet zazdi drugačen,
da smehljaš se kar tako,
čeprav je dan oblačen!

Da brez besed zazreš oko 
v belo praznično praznino
in veš - živeti je lepo
tudi, ko praznik mine!

(Bina Štampe Žmavc)

Danes je praznik - zame dan hvaležnosti, saj me objema  hvaležnost za vsa sobivanja, srečanja, druženja, popotovanja  z roko v roki, z ramo ob rami, s srcem v objemu ... z meni tako zelo ljubimi ljudmi, ki jih z mano več ni ... 

... današnji dan je tudi praznik za ljudi, kot je naša Martina , ki praznuje rojstni dan ... 

... danes je praznik za vse, ki bodo ali se bodo rodili ...

... in razlogov za praznik cel kup!

  Še sreča, da prazniki so!
Da je takrat svet drugačen, 
da leze po polžje,
da se smehljaš kar tako 
in da veš,
živeti je lepo tudi kar tako,
ko praznikov ni!

Čudovit praznični in popraznični  čas ti želim!
Majda





Layout dodajam v:
galerijo Najlepšega para - štampiljke iz kompleta Najlepši trenutki, šablone zvezdic, srčkov, hiške, gumbka
Classic Desig Team - ag
Crafting By Designs - ag
Crafting With Friends - ag
Simply Papercraft - ag

Komentarji

  1. Postopoma, po polžje si nam predstavila mojstrovino za Izo. Polno spominov, ki budijo hvaležnost. Čudovita slika!
    Pa tako lepo si napisala o današnjem prazniku. Tudi sama čutim enako.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo si pa to naredila...pričarala si čudovito ozadje za prikupno deklico.
    Lepo zapisano o današnjem prazniku, jaz pa sem neizmerno hvaležna, da so vsi moji zares bližnji še vedno ob meni in da se skupaj veselimo vsakega novega dne in skupaj opazujemo vsakodnevni napredek našega malega navihančka!
    Lepo preživi današnji dan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda že slike več kot zgovorno prikažejo tvojo mojstrovino. Ko pa jih opremiš še z besedilom pa dobijo še neko drugo dimenzijo.
    Krasnen layeout. Občudujem in gledam....

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen LO si naredila, stkan iz vseh podrobnostih.
    In še tukaj naj se ti zahvalim za vse čestitke in lepe želje. Lepo je imeti take prijatelje. ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolno darilo za 18-letnico! Slika in blazina, oboje s svojimi skrivnostmi in podrobnostmi... Krasno! In hvala za dragocen zapis ob današnjem prazniku...

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda, čudovito delo, dodelano v detajle in vsak detajl ima resničen in globlji pomen. Čestitam ti za to. 18-letnica bo zagotovo vesela tako lepega darila. Lep prazničen dan tudi tebi. Damjana

    OdgovoriIzbriši
  7. Tekst in slika dokazujeta, kako velika mojstrica ustvarjanja si.
    Bravo za to vrhunsko delo, ki si nam ga pokazala.
    Dekle bo zagotovo navdušeno nad tvojim darilom.
    Bodi lepo.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno stran/layout. Nič ne kaže, da bi bila začetnica. I'm impressed. BIG LIKE!

    OdgovoriIzbriši
  9. oooh draga Majda, kako prijeto je znova in znova branje tvojih zapisanih vrstic ... Zelo pesniška si, kar je daleč daleč od mene ...
    Vidim, da ti tudi LOji gredo odlično od rok in tega si čudovito sestavila za najstniško dekle :-)) Lep je v modri barvi in s toliko detajli na kupu.

    OdgovoriIzbriši
  10. A very stunning project

    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    June DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow I love this great work Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Majdica, pridružujem se ostalim občudovalkam...se strinjam z opažanji...Darilo je res neprecenljivo. Slavljenka zagotovo ceni trud in ljubezen, ki si ju vložila v ta "projekt".
    Čestitke tebi in slavljenki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ojoj, tale blazina s kapo je res neprecenljivo darilo...za zmeraj. In spomini zbrani na voščilnici...waw. Doodling pa je zame španska vas...pri tebi je to tako enostavno za videti. Mi je pa všeč tic-tak-toe izziv (uh, vsaj nekaj bolj preprostega, ker prvi v oktobru je bil preveč obremenjujoč za moje možgane....včasih jih pač malo šparam...z drugo besedo...ne ljubi se mi razmišljat!!!).

    OdgovoriIzbriši
  14. Gorgeous! Love the blue

    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.

    Hesters DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar