Moje prve enoplastne voščilnice



K lokvanju je priletel metulj.
"Kako si lep, leteči cvet,"
tiho zašepeče lokvanj,
"tvoj dom je svet stoterih potovanj!"
"Metulj sem, nisem cvet..."
se nasmeji metulj
na krilih sinjih sanj.
"O da bi bil metulj,
vsak dan letel bi drugam,
moj cvet pa je pripet
globoko v mulj,
ne morem stran,
nikdar ne bom poletel v svet!"
"Tu si doma, zakaj bi šel drugam?"
nasmehne se metulj
in nežno sede nanj.
"Tvoji listi na vodi
so majhne zelene ploščadi
stopinjicam kačjih pastirjev,
čmrljev, čebel in metuljev,
tvoji cvetovi so ladje
tihim popotnikom sanj...
Vsak dan polepša dan
tvoj plavajoči beli cvet
in metulj ima krila zato
da  prileti in sede nanj!"
(Bina Štampe Žmavc)

Pa je narejena - moja prva,druga,tretja... enoplastna čestitka. 

Veliko priprav - tistih v glavi, potem pa tresoče roke in trepetajoče srce. 
V pomoč so mi bile objave nekaterih ustvarjalk, ki rade delajo večplastne kot jaz in se jim je ob izzivu 
Craft-alnice dogajalo enako :)

Odločila sem se, da se prvič lotim čestitke brez pobarvane osnove, le z odtisi in da, če bo enoplastna, naj bo tudi minimalistična... 

Da ne bi bilo prelahko sem z moos gumo najprej izdelala štampiljko Tininega metulja po njenih navodilih...




V pesmi metuljček sicer sede na lokvanj, a sama sem se, navdušena nad Andrejino objavo, odločila za divje trave...

Najprej sem metulja pobarvala z vodnimi barvami in ga odtisnila na čestitko iz riževega papirja - odtis ni bil viden zaradi rahlega papirja...






Potem sem se odločila za nežno peskan papir, metulja pa sem pobarvala z Distressi, dodala sem Tinin napis "hvala iz srca"...





Pa naslednjo z odtisom Čestitke...





Na koncu pa  sem pobarvala ozadje z akvarelnimi barvami... 




Danes je bila igra z novim izzivom res zabavna, a čaka me še velikooo dela...

Mislim pa, 
da bom ostala zvesta večplastnim voščilnicam :-)



Čestitke dodajam v:
Craft-alnico - one layer
galerijo Najlepšega para - pravokotnik z valovitim robom, metulj in napis
HLS -watercolour
Crafts And Me - springtime
Inky Chicks - flowers
Cute Card Thursday - spring fever









Komentarji

  1. O, Majda, krasno si odtisovala. Sem vesela, da si se nam pridružila pri tem izzivu in odkrivala novo ter pri tem uživala. To pa je tudi najvažnejše, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna punca, ne le, da si se lotila enoplastnega izziva, ki nam kar vsem povzroča nekaj težav, še celo štampiljko si si izdelala in to prav super. Krasne voščilnice si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so! Si se super znašla in imaš novo štempiljko :)! Računam, da bo v soboto vse kot mora biti in da se srečamo ;)! Lep večer!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je šlo in izziva si se lotila z veliko vnemo. Še celo štampiljko si izdelala. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna serija, ta zadnja celo malo mistična ... tole je.krasen izziv, da odkrivamo nove tehnike in tebi so fantastično uspele ... joj, rižev papir imam tudi jaz nekje ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Zato pa so izzivi, da preizkusimo in se morda kdaj pa kdaj za kakšno priložnost tudi lotimo manj je več voščilnic. Čudovito serijo si naredila, čisto nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi ta dizajn ti ne dela težav. Meni so zelo všeč.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, res smo bile mnoge pošteno izzvane in nismo de vdale. Tudi meni so se malo tresle roke. :) Dobro si opravila svojo nalogo in še izdelala štampiljko metulja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si se lotila svojih prvih enoplastnih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, super si se poigrala z enoplastnimi. Še dvakrat gremo spat, pa se vidimo.:)Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito si ustvarjala in se prav "znanstveno" lotila izziva. :-) Res domiselno, da si izdelala štampiljko metulja. Vse pohvale vredno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Majda čudovite so. Res si bila pridna, da si sama izdelala tudi štampiljko. A veš, da sem vesala za tale izziv, prav je, da naredimo kakšno stvar včasih malo drugače. Prav je da se spoznamo tudi z druge strani 😙.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
    Ps:jutri te ne izpustm 😆

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Majda, kako lepo enoplastno si se igrala in naredila lepe variante :-)) Meni je še najbolj všeč primerek na riževem papirju, tako fajn ozadje je. Je pa res, da je metuljček na ostalih bolj čudovit. Skratka zanimiv izziv in vesela sem, da si poskusila ustvarjati z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasne enoplastne voščilnice in lepi odtisi metulja z doma izdelano štampiljko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful! Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovito so ti uspele…, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasno si ustvarjala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely work x
    Thank You for entering our Springtime Challenge at Crafts & Me and please do drop by again soon to check winners and enter our latest challenge x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar