Voščilnica za strastno popotnico


Kamorkoli greš, pojdi s srcem:-)

Imenitna iztočnica zame, za slavljenko, ki ji je namenjena današnja voščilnica in ... zate :)

Pri ustvarjanju voščilnice za ljubiteljico potovanj sem neizmerno uživala. Preprosto sem se postavila v njeno kožo in jo izdelala ... tudi zase :-)


Najprej kovček! Če bi bilo udobno, bi sama najraje popotovala s starim kovčkom ... Tudi njej želim - kamorkoli bo že potovala, naj potuje s srcem!


Ker je potovati danes povezano z denarjem in v mojem primeru s časom (torej le v času šolskih počitnic) sem na voščilnico dodala cel kup zastavic, naj se ve, da je slavljenki končno uspelo premagati vse ovire in se podati na pot ...


Dodala sem veliko srčkov, dva tudi iz plute, da sta še posebej topla, ter balon - morda se na pot odpravi z njim ...



Dodala sem kažipot, ki kaže vse smeri, tudi nazaj domov,  uro, ki ji pove, da čas hiti in naj ne čaka, temveč se čim prej odpravi na pot ... 
In na koncu je bila na prvi pogled takšna ...


Na drugi, notranji, takšna ...


In na tretji, čisto v sredini,  sem dodala kartonček za vtise, ter razglednico, s katero naj se oglasi vsem, ki jo pošiljajo na pot :)


Poleg tega, da tudi sama rada potujem, pa sem tudi strastna bralka? V zadnjem času mi sicer časa malce primanjkuje - predvsem zaradi časa, ki ga namenim ustvarjanju ... A branje vseeno ostaja moja pomembna in srčna aktivnost :-)

Eden izmed meni zelo ljubih pisateljev je J.R.R. Tolkien in z njegovo mislijo se poslavljam danes:
 "Mirno za vogalom lahko stoji nova pot ali skrivni vhod."

Odkrijte svojo pot in svoj skrivni vhod, mene do novega raziskovanja loči še 86.400 sekund. Vmes pa bo moj blog sredi noči poslal še eno objavo ...

See you soon,

Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - srčki, mali tagec s srčkom, štampiljke iz kompleta Podarjeno z veseljem
Creatalicious - ribbon
As you like it - ribbon/ so many colours and types 
Wednesday's creatives - AG
Word Art Wednesday - AG
613 Avenue - AG
























Komentarji

  1. Ko berem tvoje objave in ko pojasnjuješ sleherni delček, ki si ga naredila se velikokrat vprašam....pa se ti res da razlagat vse to???.....Mislim pa, da preprosto ti ne bi bila ti, če tega ne bi naredila. Lušno te je brati, besedni zaklad je izreden, najbolj zanimivo pa je to, da še tako majhen detajl postane kar naenkrat ogromen in zelo važen dejavnik na tvoji voščilnici. Naj te sekunde čim hitreje minejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, vedno znova se čudim kako pri tebi vse podrobnosti pašejo skupaj, na mojih voščilnicah pa skoraj karkoli dodam izgleda našarjeno... Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res vse tako skrbno in premišljeno dodaš in s tvojo razlago rez vsak detail dobi pomen. Krasna popotnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res skrbno si tole izdelala in lepo ponazorila glavno tematiko.

    OdgovoriIzbriši
  5. A farewell card like this might just convince a person not to leave! Beautifully done! Thanks for playing along with u at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card and story behind it! That should go in a frame! Thanks for joining in the challenge on Word Art Wednesday! Ginny M DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Another lovely creation. Thanks for joining us at Creative Inspirations this time.Hope to see you again for our next challenge. CraftyNatalie - DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena prekrasna stvaritev. Vsak detajl premišljeno izbran in umeščen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow amazing project! Thanks for joining us at as you like it.

    Hugs,
    Larissa

    OdgovoriIzbriši
  10. Awesome art and creativity. Thanks so much for sharing your talents with us. I hope that you will join us again soon.
    Blessings to you,
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  11. Spet ena čudovito lepa in predvsem na dušo pisana voščilnica :-)) Zelo je lepa1 Majda, mojstrica si, ni kaj dodati!

    OdgovoriIzbriši
  12. This is a fab card Majda. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope you join us again next month. Hugs, Gale DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar