Voščilnica za oldtajmerja




Pojmo pesem srečnih ljudi! 
V srcu je smeh in iskra v očeh. 
Pojmo pesem srečnih ljudi! 
Saj z neba se nam sonce smehlja. 
Če pa žalost trka na dver, 
bodi ji kos, ji figo stisni pod nos. 
Naj nam pesem srečnih ljudi vso skrb prepodi. 


Tale Ježkova oldtajmerka me rešuje že od včeraj ...
Ko misli pohite proti senčni strani 
se s pomočjo pesmi vedno znova vrnem na sončno stran ...


Včerajšnje Valentinovo je bilo namreč zame rdeče obarvano  na prav poseben način ...
Ko sem zaključila s sladico za rdeči valentinov meni in se je kulinarično druženje že skorajda začelo sem valentinčke odnesla na hladno ven, v avto... 
Zaradi nepazljivosti se je moja glava z veliko silo srečala z vrati avtomobila in sledilo je drugačno raziskovanje .... namesto jedilnika sem raziskovala novo urgenco v Celju. Rezultat? Nekaj šivov na moji glavi, naša najmlajša pa me sedaj kliče mami Štrumfeta :)

Zato pojem pesem o srečnih ljudeh in se veselim vedno znova odkritega optimizma!

Pesem pa sem namenila tudi slavljencu, ki ima vedno znova smeh v srcu in iskro v očeh in je v oporo vsem naokrog, tudi meni. 


Za starejše od 50 :)


V vabilu na praznovanje rojstnega dne je pisalo, da je to zadnji rojstni dan pred 50 in ker se že vrsto let družim s prvošolčki in drugošolčki se je na voščilnici znašel znak "manj kot". V izzivu The male room-a želijo kolesa zato sem dodala dva avtomobila, Tininega, novejši letnik in Citron žabo, oldtajmerja. Ker ima slavljenec rad žoge in šport sem kolesa Tininega avtomobila izdelala s pomočjo štampiljke žoge, žoge pa sem namestila tudi na oltajmerja kot prtljago v obliki filmskega negativa. Podlaga voščilnice je zemljevid iz revije, ki je izšla isto leto, kot se je rodil slavljenec (iz iste revije je tudi Citroen žaba).


 Zemljevid bo slavljenca popeljal na njemu ljubo destinacijo na morju s pomočjo enega ali drugega avtomobila ;)


Za mlajše od 50 ;)


Izpušne pline pa sem izdelala s pomočjo Tinine nitke iz kompleta Šiviljski pribor, s  3D blazinicami sem poudarila vse dodane dele na podlago, z uporabo paus papirja pa prideta oba avtomobila bolj do izraza - prvi ima iz papirja stekla, drugi pa podlago. 
Trije pravljični srčki pa so v zahvalo za slavljenčevo srčnost ...

Iskrice v očeh 
in v srčku smeh 
ti želim, 

Štrumfeta Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - rezalne šablone nitke, avtomobila, srčkov
Ko me inspirira #55 - paus papir
The male room - wheeels
DL.ART - AG
Inspiration Destination - AG
Cupcake Inspiration- carmine, white, black



Naknadno, 5 ur po objavi, me je Mojca spodbudila s komentarjem, v katerem omenja  sladico - zato dodajam še recept! Valentinčki so originalna oblika iz katere sem izpeljala že objavljen recept za Božične zvezdice :) 
(https://majdinustvarjalninemir.wordpress.com/2016/12/27/vili-s-tagcem-in-piskotki/)



Komentarji

  1. Tebe je tako lepo brati,ker kljub nesreči vidiš in najdeš lepe stvari v življenju in jih z nami tudi deliš, hvala ti! Tudi voščilnica je zelo lepa! Lep večer, Klara

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, take poškodbe sicer pridejo z leti in nerodnostjo in glede na tvojo mladost si jo kar dobro odnesla...lahko bi bilo dosti huje.Glava je res samo ena in že vsaka malenkostna poškodba je preveč.
    Možganski del, ki se mu reče ustvarjalnost pa le ni bil poškodovan, samo malo si ga prebudila, ker sem se ob izpušnih plinih kar malo nasmejala...vidiš, ravno to sem želela povedati v svoji objavi, da so Tinine šablone res nekaj posebno specialnega, sploh če imaš veliko njenih stvari, ker se dopolnjujejo in tu domišljija res lahko dela 300 na uro. Ampak čez tvoj auspuh ga pa ni, ...ideja leta 2017.
    Iz tega lahko zaključimo, da kadar ti zmanjka domišljije...hop na prva avtomobilska vrata....ne, bom kar zaključila, ker tole je bilo pa že malo preveč nesramno od mene....
    Res ti želim, da se čimprej zaceliš.....ampak o sladici pa nobenih besed!!!nič...imam občutek, da je zelo klavrno končala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mojca - zelo si razgibala moj možganski del, ki je odgovoren za smeh... že razmišljam, da se bom dala udariti po glavi, ko mi zmanjka idej :-))) Glede let (sem letnica revije, torej tik za tabo, zdaj pa ne vem ... ne bom zbujala svojega logičnega dela, bom kar povzela: "tvoja mladost" ( mašina, kolk sva mladi, a ne?!) Glede sladice - zaradi te sploh odgovarjam pa: je bila tipi topi - saj veš, me ženske poskrbimo za vse ostale in ostalo, potem šele pomislimo zase!!! Rezultat: so snedli vse, ni ostalo nič za mene ubogo revo - še sreča, da sem nekaj skrila na varno, ampak je prišel nekdo in danes vse pojedel ( le kdo???) Če uganeš, sem ti dolžna pokušino :-) Objem, Majda

      Izbriši
    2. Ej, jaz nisem bila, priznam, imam alibi...sem bila doma....res, ne lažem....
      No, če je bil ata medved....se bosta zmenila na brzino, tako da dejanja ne bo nikoli več ponovil, če je bila pa mala medvedka...otrokom se pa odpusti. Če je bila pa slučajno mama Štrumfeta in je zaradi udarca v glavo pozabila kaj dela, ....eh, ker je tako fejst punca, se ji tudi odpusti.

      Izbriši
    3. Pa hvala spet za link, zadnjič si nisem prepisala recepta, zdajle mi pa ne uide.

      Izbriši
  3. ooo Majda, kako sem vesela tvoje nove profilne slikce ... tako si simpatična na njej :-)) Hkrati pa ti želim čimprejšnje okrevanje, res nerodna situacija.
    Pridna, ker si pohitela in nas pri Male Room že razveselila s svojo čudovito voščilnico. Super si jo sestavila, čisto na tvoj prefinjen način in všeč mi je izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno, toliko detajlov in simbolike je v tej voščilnici.
    Žal mi je za nezgodo :( Upam, da se poškodba zaceli čim prej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ijej je, kako hitro lahko pride do nesreče! Draga mama Štrumfeta, hitro se pozdravi, pa pazi na glavo. Glava ni žoga! :-))
    Oldtajmersko voščilnico pa si super lepo in domiselno sestavila. Prva liga! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj hočeš, nesreča nikoli ne počiva. Upam, da čimprej okrevaš. Tudi jaz sem vesela tvoje profilne fotografije, lepo te je videti.
    In kot vedno, izdelala si čudovito voščilnico, čisto v tvojem neponovljivem stilu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojoj, upam, da te ne daje kakšen glavobol in dobro da se je vse ok izteklo. Čeprav večerja ni bila po planih :) Odlično si tole izdelala in uporabila papir iz revije. Edino nekaj je. Znak, ki si ga postavila pred 50 pomeni večje od 50, kolikor jaz vem, bi moral biti obrnjen, ali? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) Najprej sem se skoraj udarila po glavi (še sreča, da se nisem ;), potem sem razmišljala, da morda zaradi ne osvojenih ciljev pri matematiki ne napredujem v 3. razred, potem sem hitro popravila, pa jo še enkrat fotografirala - sta zdaj objavljeni obe! Imam pa seveda pri roki dobro opravičilo - poškodbe glave pač ne gredo brez posledic in prepričana sem, da sem si poškodovala logični matematični del! Še sreča, da ne ustvarjalnega ;-))) Hvala Vladka :-)

      Izbriši
    2. Ja, to pa res ne bi bilo dobro, da bi se vdarila po glavi :) Poškodba glave je očitno res botrovala matematični napaki, ampak definitivno pa vzpodbudila ustvarjalni del :) Me veseli, da sem bila v pomoč.

      Izbriši
  8. Fabulous card, thanks for sharing with Inspiration Destination and hope to see you again next time. Wendy DT xx

    OdgovoriIzbriši
  9. res si neverjetna, nič ti ne pride do živega - ustvarjalnost in domislice kar švigajo! fajn se pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  10. Uauu čudovita voščilnica , jaz sem takoj videla našo destinacijo za morje - Neviđane he he he. Uf šivi niso nič fajn, držim pesti, da bo vse bp. Ja, včasih bi res kakšno sekundo prevrtel nazaj...

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim, da je slavljenec poskočil do stropa :-)))! Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hope your injury is healing! OUCH! Your car-themed card is fabulous; so many delightful details, especially the 50 as part of the exhaust fumes! So thrilled you shared your carmine-black-red design in the Cupcakes Inspiration gallery!
    ~carol

    OdgovoriIzbriši
  13. What a wonderful masculine card! Thanks so much for sharing at Cupcake Inspirations!
    Debbie, DT Sweetie

    OdgovoriIzbriši
  14. This is a great masculine card. It is so well put together. Thank you for joining us this week at Cupcake Inspirations.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hope you heal quickly! Sounds like a nasty bump! BUT, your card is wonderful! I love the theme and so thoughtful! Thank you so much for sharing with us at Cupcake Inspirations this week! Wendy DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Uff, upam, da je z glavo vse v redu! Voščilnica je pa enkratna! Všeč mi je kako si jo razgibano sestavila in uporabila zemljevid.

    OdgovoriIzbriši
  17. Such a darlin' little card with cars and a road map for the background. Lovely job. pjs-projects.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Thank you for joining us at TMR with this fab 'wheels' card, love the use of maps and road signs.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar