Valentinčica in zimska z roko v roki



Sredi zelene trate
raste zeleno drevo.
Na njem zame in zate
mile ptice pojo.

Če jih nisi čul včeraj,
jih poslušaj nocoj.
Danes in jutri in zmeraj
njihov ščebet je tvoj.

Jaz sem ga slišal že davno,
ti ga poslušaj zdaj.
V njem je zapeto glavno,
važno na vekomaj:

da si majhen kot mravlja
in velik kot ocean
in da v tebi proslavlja
sonce svoj rojstni dan.



Čudovita Pavčkova pesem za današnji Valentinov dan. Naša drevesa sicer še niso zelena, ampak v njih ptice glasno pojo in še sonce se je odločilo, da nas razveseli in nasmeji.

Moje voščilnice pa so skoraj zimske - ob pogledu na vse valentinčice, ki jih opazujem v zadnjih dneh sem ugotovila, da želim izdelati valentinčico z zimskih tonom, saj, priznajmo si, čeprav nas mika pomlad, zima je!


Valentinčico pa sem nekoliko otoplila s pluto, ki je vsa nova in dišeča na uporabo čakala že od nakupa Tinine in Vladkine knjige Ustvarjalne dogodivščine. Pod vtisom Craft-alnice sem dodala malo ovojnico iz kartona in jo pod vtisom izziva Ko me inspirira obogatila s paus papirjem iz katerega so nastale tudi snežne poljane.  Snežinke sem nanesla s strukturno pasto, s pomočjo 3D blazinic pa poudarila globino.

In ker me ustvarjanje ni hotelo spustiti iz rok, sem po enaki osnovi izdelala še novoletno voščilnico s penino, ki jo prav tako v prave roke vleče jelenček.


Tej voščilnici sem dodala še lesene snežinke, v sredino pa drobne rdeče bisere.
Potem pa sem združila še ustvarjanje obeh ... v tretjo :)


Za konec pa sem izdelala še prav posebne Valentinove ščipalke - z njimi bodo danes obdarjeni vsi, ki pridejo poskusiti rdeče obarvan Valentinov meni, ki ga pripravlja ata medved :)



Naj bo tvoj današnji dan 
srčkasto srčno obarvan
in karkoli boste delali, delajte iz srca :-) 

Majda



Voščilnice dodajam v:
Craft-alnico - valentinova voščilnica z ovojnico
Ko me inspirira #55- paus papir
galerijo Najlepšega para - jelenček s sanmi



Komentarji

  1. Lepaaa! Čisto zimska, ampak zelo romantična. Pluta pa res doda posebno noto. Super ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si združila oba letna časa. Mal diši po pomladi, mal po zimi....Čeprav ne maram tega "praznika", se mi zdi, da ravno zaradi takih, kot si ti mora obstajati. Če bi ga ti iznašla, bi mi bil sigurno zelo všeč.
    Tole združevanje obeh voščilnic v tretjo in vsi "glavi" liki pa plutin prispevek je res hvalevredno in to 3x.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito izgledajo snežinkice, čeprav sonce lepo in toplo sije zunaj... Smo s puncama nabrale prve mačice, tako da prav daleč ni več do pomladi...

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, krasno si skombinirala pluto in paus papir in zelo domiselno sestavila voščilnico in hkrati združila več izzivov.
    Všeč so mi tvoje ščipalke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. U, vau, kako super zgleda pluta za ozadje! Čudovite voščilnice. Všeč so mi snežne poljane iz pausa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, super izpade pluta in tako naravno delujejo vse tri voščilnice in jelenček je zelo priden, ko takole vleče sani. Krasno si pokrbela za valentinčke in verjamem, da ste imeli čudovit večer.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice s pluto v ozadju. Paus papir zaradi temnejšega ozadja še lepše izstopa.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo ti gre tole valentinovo ustvarjanje. In čeprav nas zunaj razveseljuje sonček, je še vedno mrzlo in jutra pod ničlo. Tako tvoje snežinke nič ne izstopajo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito plutovinasto ozadje n prav zanimivo si združila teme in letna časa. Ne dvomim, da je bil večer s kuharijo ata medveda super, 1x bo tudi nama uspelo priti :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obe sta krasni. Zelo lepe barve in ozadje. Naredila si tudi prekrasne ščipalke za darilca. Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  11. JoJ kako simpatično zimsko valentinovo voščilnico si izdelala. Ideja, da jelenček vleče pisemce je fantastična :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tudi, ker si se nam pridružila na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown.

      Izbriši
  12. These cards are adorable, so much texture and interest with just a little bit of red. The little deer and sled are so cute. And pretty pegs too.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne vse po vrsti.
    Pluta res da tak pridih domačnosti in topline, čeprav so v ozadju snežinke.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelepo...od ščipalkic, so ljubečega jelenčka :-).

    OdgovoriIzbriši
  15. Super dobra ideja, da jelenček vleče penino. Vsi izdelki zelo všečni.

    OdgovoriIzbriši
  16. The cork makes a fantastic background! Thanks for sharing your artwork with us at CCT.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ahhh, kako me vedno ganeš. Najprej z pesmijo. Potem pa še z krasnima Valentičicama. Tako prav imaš, Valentin je vendar Februarja, to je še vedno pozimi, saj nam le on prinese ključ, do pomladi...
    Hvala še enkrat, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  18. Such a cute card! I do like the texture too. Thanks so much for playing along with our drinks challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  19. Iiii, kako je lepa in prisrčna, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasno si ustvarjala. Jelenček s sanmi je tako simpatičen.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    p.s.: Hvala za voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar