Spodbudnica za mavrično okrevanje


V pisanem vozičku
vandramo čez hribe,
sončece lovimo,
pa nam vedno uide.

Naj nam le uide,
naj nam le uide,
saj ob novem jutru
spet gotovo pride.

Čez dremave trave
se bo prismejalo,
nam konjička vpreglo,
nas naprej pognalo ...

sonce.

(Anja Štefan)

Za oblaki vedno posije sonce, morda nas preseneti celo mavrica v vsej svoji lepoti.




Ker je tako tudi v življenju sem s pomočjo mavrice, sonca in oblačkov oblikovala spodbudnico za hitro okrevanje. 

Upam, da bo pomagala, da bo spodbujala k pogumu in optimizmu, predvsem pa povedala, da mislim nanjo in držim pesti ... 

Izdelala sem jo po skici:



Oblačke, sonček in mavrico sem položila na vrtiljak, saj se v življenju vse vrti in vrti. V ozadju vrtiljakov sta dva majcena žepka iz paus papirja, v katera sem zašepetala same dobre misli in srčne želje zato sem žepka zaprla s srčki.




Držim pesti, da bova kmalu skupaj vandrali čez hribe in kdo ve - morda našli zaklad pod mavrico!


Majda

Spodbudnico dodajam v:
Craftalnico - mavrica
galerijo Najlepšega para - oblački, pravokotniki s šivi, tag, srčki
Feeling Sketchy - sketch 






Komentarji

  1. Čudovito pozitivna je tvoja spodbudnica. Gotovo bo prejemnico kar pognala iz bolniške postelje naravnost čez hribe in doline. :-) Fantastično in zelo domiselno si sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če pa tole ni prava pot do ozdravitve, potem pa res ne vem kaj bi bilo. Preprosto čudovita in tudi meni je všeč tale postavitev po skici...Samo tole ni papir ali narobe vidim...filc??? Da je še topleje???

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so beautifully made! Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy #163 - good luck.
    Please join us again soon.
    Love
    Jen L
    DT member

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, krasna spodbudnica je! Super si ujela skico (meni tokrat ni uspelo,čeprav sem si jo ogledovala že deset dni... Vrtiljaka sta tudi čudovita in verjamem,da bodo dobre želje iz kuvertic dobro vplivale na prejemnika! Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in domiselno in všeč mi je ta papir, ki siga uporabila. Res narejeno z ljubeznijo in naj se tvoje dobre želje in misli uresničijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita mavrica, ob pogledu nanjo ti kar zaigra srce. Kdo bi še potem ležal v bolniški postelji. Zagotovo bo ta voščilnica prenesla tvoje dobre misli in želje po hitrem okrevanju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna mavrica in oblački ter sonce na vrtiljaku... Super postavitev in čudovite barve. Kot ponavadi, balzam za dušo in oči.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi Majda - this is a beautiful card and a lovely story too! I love the little velum pockets. Love your take on our sketch - thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    OdgovoriIzbriši
  9. Majdi, ob vseh teh lepih besedah in čudovitih barvah človek mora ozdraveti, še več pozitivnosti pa ji doda vsa čudovita energija, prežeta z ljubeznijo, ki jo vložiš ob ustvarjanju. Postavljaš nam visoke standarde pri objavah:), pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  11. Danes je celo za močnim jutranjim sneženjem, popoldan že posijalo sonce ... kako čudovit in pisan dan je bil.
    Zelo všeč mi je tvoja mavrična voščilnica in naredila si krasno mavrico :-)) Všeč mi je zelena barva za osnovo voščilnici.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasno si se lotila naše skice :-)) Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!

      Izbriši
  12. Kako domiselno je tole z vrtiljakom. Mavrične barve so polne energije, ljubezni, lepih misli in želja. Pozdravček do tebe. Z.

    OdgovoriIzbriši
  13. Še ena krasna voščilnica, polna ljubezni in simbolike. Prepričana sem, da bo prejemnici polepšala dan.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely card. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita mavrica. Res si se je lotila z ljubeznijo.
    Pa res pride sonce, pošlji ga še meni prosim.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoja ljubezen prenešena na papir bo zagotovo zdravilna. Ideja mi je pa izjemna....!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita.... ljubezni polna, hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar