Čestitka ob vselitvi - ko se odprejo nova vrata



Kupil si bom cesto,
belo in veselo:
hiše na obeh straneh,
rože pisane v vrteh.

Bo peljala moja cesta
na tem svetu
v slednji kraj - 
ne tako kot druge ceste:
le do mesta in nazaj.
( Neža Maurer)

Ceste si še nisem kupila, je niti nočem, želim pa si stopati po čim več poteh in puščati svojo sled ... meni vedno vidno, drugim - tu in tam ...

Z atom medvedom sta bila na poti - stopala, postopala sva brez cilja in prestopala neznana vrata ... vrata me od nekdaj navdušujejo - razmišljam o vseh zgodbah, ki se pletejo za njimi, o rokah, ki so jih ustvarile, o času od začetka vrat in kako dolgo bodo še stala ...

Najstarejša vrata, ki sva jih videla tokrat, so bila iz časa, ko si ljudje še niso postavljali vrat, le odprtino ... vhode so okrasili s čudovitimi mozaiki, sredi dnevnega prostora so imeli manjši ali večji bazen, nad njim pa odprto streho...

Pompeji - uničeni leta 79

Naslednja, malo mlajša, ne stojijo več kot vrata gradu temveč restavrirana v gradu ... v njem so še vidne luknje krogel, ena je celo del vrat.  


Castel del Nuovo -  prvič omenjen  leta 1266

In še nekaj vrat ... 


Vhod v katedralo ...

Vrata v  Neapeljski arheološki muzej ...


Vrata v nekomu dom ... 


Neža Maurer zaključi pesem: "do mesta in nazaj". Ravno zato se me pesem tako dotakne ... kljub vsem novim cestam, se namreč vse najine poti vedno obrnejo nazaj v naš DOM :)

In zakaj je govora o vseh teh vratih? Ker sem pod vplivom vrat izdelala čestitko ob vselitvi v nov dom.
Najprej je nastala čestitka, ki ustreza izzivu Craft -alnice in sicer uporabiti dane mavrične barve. Poleg vrat sem izbrala motiv dlani - med odkrivanjem novih poti namreč sežeš v veliko dlani obsijanih v vseh mavričnih barvah, tudi bela in črna se najde vmes. 


Najprej sem odtisnila dlani na osnovo, potem pa sem osnovo razrezala s pomočjo Tininih pravokotnikov s šivi. Vsako manjšo plast sem podložila z belimi in črnimi podlogami.

Nato je nastala voščilnica za mlado družinico, ki se je pred kratkim vselila v nov dom.

Tudi njihova voščilnica ima za osnovo črno in belo, da jim vedno znova zašepeta, da svet ni črno bel, temveč še vse barve vmes ... Dodala sem bele srčke, ki v mavričnem vitražu vrat predstavljajo družinske člane, nato še dva za pravljično število sedem ... 

Prva izvedba 


Ker pa mlada družinica utripa v tako mavričnih barvah sem njihove srčke prebarvala v rdečo, tudi največjega na izrezani besedi D O M - saj dom je tam, kjer je srce :) 



Dokončna izvedba



Dodajam pa še fotografijo, ki odkriva na prvi pogled zgornjo - le črnino ... V črnini se skriva še nekaj plasti in trije biseri, ki so prinašalci sreče, varuhi pred slabim, ter simboli ljubezni in moči. 



Naj bo tvoj današnji dan mavrično nasmejan v družbi mavričnih ljudi!

Majda


Lepo je biti D O M A :)

Čestitko dodajm v:
Craft-alnico - mavrične barve
galerijo Najlepšega para - pravokotniki s šivi
Word Art Wednesday - AG
Crafts Rockets - AG
DL.ART Thankful Thursday - AG
TTCRD - AG
Creative Moments - AG
Mod Squad - Geometric
Polkadoodles - AG
Penn's Paper - AG

Komentarji

  1. Majda, čudovito popotovanje in krasna vrata, ki vsaka skrivajo svoji zgodbo.
    Krasno si naredila tudi voščilnice z mavričnimi rokami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si ustvarjala in prikazala si nam zanimive fotografije vrat. Všeč mi je tudi razmišljanje, še kako resnično... le kakšne zgodbe vse skrivajo ta vrata...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jap, lepo je biti doma in tudi tvoja voščilnica je zelo zelo domača :-)) Krasno si jo sestavila in všeč mi je mavrični odtis rok.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Lepe fotografije si posnela ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo zgodbico govorijo tvoja mavrična vrata. Všeč so mi tako vrata z mavričnimi dlanmi, kot spodnja z manj dlanmi in več srčki. :-) Fotografije vrat so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  5. Love your geometric shapes that you used for your beautiful creation! Thanks so much for playing along with us at  The Mod Squad Challenge Angie, Challenge Host

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno zgodbo in čudovita vrata si ustvarila

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi sama sem prav z zanimanjem prebrala tvojo zgodbo, dobro razmišljanje do inspiracije z vrati in rokami. Človeka se prav dotakne. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako kreativno si tole naredila. Tako so mi všeč pisani odtisi rok na vratih. Kar nagovarjajo, da še jaz pristavim svojo in pokukam za temi vrati. Sigurno se ja znjimi nekaj lepega.

    OdgovoriIzbriši
  10. No, zadnji stavek pa sem res super napisala. Glasiti bi se moral: "Sigurno je za njimi nekaj lepega". :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :-) Jaz pa sem že prvič prebrala pravilno (tvoj drugi zapis) - naši možgančki kot izgleda že v naprej najdejo prave rešitve :-)
      Prijazen pozdravček, Majda

      Izbriši
  11. Lepo, polno simbolike. Mojstrica si, hvala za tako lepe besede na mojem blogu <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo si nas popeljala od vrat do vrat. Zadnji z mavrico sta res izvirni in krasno izdelani.
    Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful card Majda. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja vrata, zanimiva in koliko zgodb skrivajo. Naj skrivajo čimveč lepih, srečnih....
    Zelo mi je všeč tvoja voščilnica, drugačno mavričasta. Čudovita ideja tole z rokami in srci.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. I love this it's so different. n with ' Anything Goes over at Polkadoodles

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako super izdeja za mavično voščilnico. Zelo mi je všeč.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    creativEle

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar